Rydding på Grøtnes

10. klasse ved Fjordtun skole har vært å ryddet her hos oss på Grøtnes.

Til sammen har de samlet sammen 820 kg med løst avfall. En kjempejobb altså.

For arbeidet får de inn kr. 10 000,- som bidrag til en planlagt klassetur til Polen.

Vi ønsker god tur og takker for vel utført jobb.

 

 

Vi har flyttet containere til optibag på Skaidi

Hvordan kvitte seg med Lupiner?

Dårlig sortering fører til brannfare!