
10. klasse ved Fjordtun skole har vært å ryddet her hos oss på Grøtnes.
Til sammen har de samlet sammen 820 kg med løst avfall. En kjempejobb altså.
For arbeidet får de inn kr. 10 000,- som bidrag til en planlagt klassetur til Polen.
Vi ønsker god tur og takker for vel utført jobb.